close

I've been sick for over one week since Nov 14. As I got a call from Alice two days ago, she hoped I could accept their idea to celebrate something with my study group.

I had not told them I got a fever last night.

They were nice to stand by my side.

But I am getting fine.

They have interesting insights at any time.

I want to say thanks all my life.

birthday01  

 金童玉女哏再度出現, 少了一尊,只剩祂了~ 

birthday02  

她的四物紅酒,他的咖啡.我的白開水和退燒藥丸

birthday03

朋友親手揀漂流木替我雕琢的鑲名木匙, 她怕我會過敏 送天然手工皂 

birthday06

沒看鏡頭再來一張

birthday04

 

birthday05 

她向來拘謹 陪我玩起"憤怒河豚”照

 birthday08

退燒出門玩!

birthday11

再過幾小時我就要出生了~

birthday09

不要叫醒她.

birthday10  

很多年很多年以前同場時間!我看到了這世間.不過我住的第一個地方是保溫箱.好友笑說:"七個月2100g,實力驚人,幸好是早產兒,否則終生將為減肥所苦",誠之謂也.

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    吉祥天女 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()